Prostownica do włosów Babyliss Pro Straighteners 2654NTE

14:01

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam mój ostatni i najlepszy nabytek, a jest nim Prostownica do włosów Babyliss Pro Straighteners 2654NTE, którą zakupiłam w Perfumerii Internetowej IPerfumy w kwocie ok. 143.00 zł. 


Prostownica została umieszczona w kartonowym, prostokątnym pudełku o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. W pudełku znajdziecie również Instrukcję obsługi oraz gwarancję. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, ponieważ poprzednia prostownica nie spełniała moich zapotrzebowań, dlatego wymieniłam ją na nowszy i zdecydowanie lepszy model. Chciałam uzyskać efekt prostych włosów taki jak w salonie fryzjerskim. Muszę przyznać, że znakomicie spełnia swoje zadanie- jest mała, lekka i poręczna. Nagrzewa się w natychmiastowym tempie do 30 sekund. Idealnie prostuje i wygładza włosy oraz zapobiega ich łamaniu. Po jej użyciu włosy nie elektryzują się i są miękkie w dotyku. W ciągu paru minut wyprostuje nawet całkowicie niepodatne włosy, tworząc doskonale gładką fryzurę. Powłoka ceramiczno - tytanowa płytek stworzona jest w nanotechnologii Sol-Gel dzięki czemu łuska włosa nie zostaje naruszona i zapewnia gładki poślizg prostownicy po włosach. Jeżeli chodzi o temperaturę prostownicy to posiada ona 5 poziomów regulacji czyli możemy ją regulować samodzielnie według własnych potrzeb. Produkt posiada bardzo długi i obrotowy kabel ( 2,7 m ), także bez problemu możemy z nią latać do łazienki czy też pokoju. Zakres temperatury 130 °C - 210 °C, a szerokość płytek 25 mm. Jestem zadowolona, że ją mam. Nie sądziłam, że za taką cenę znajdę w końcu swoją ulubienicę, która będzie towarzyszyć mi codziennie przez całe moje życie. Uwielbiam gdy moje włosy są lekkie, proste i miłe w dotyku. Taki całodniowy efekt uzyskacie właśnie dzięki tej prostownicy. Zachęcam Was do jej zakupu, a na pewno będziecie z niej zadowolone tak samo jak ja !!

Dodatkowe informacje :
Moc prostownicy - 33 Wat
Prostownica wyposażona jest dodatkowo w system zmiany napięcia 120/230V
5 poziomów - 130, 150, 160, 180 i 210 C
Przełącznik - Start/Stop 
Kontrolka 

Plusy :
+ estetyczny wygląd pudełka 
+ prostownica solidnie wykonana
+ jest mała, lekka i poręczna 
+ natychmiastowo się nagrzewa
+ idealnie prostuje i wygładza włosy 
+ po jej użyciu włosy się nie elektryzują 
+ powłoka ceramiczno-tytanowa 
+ posiada 5 poziomów temperatury
+ bardzo długi i obrotowy kabel ( 2,7 m )
+ szerokość płytek 25 mm
+ zakres temperatury 130 °C - 210 °C
+ atrakcyjnie niska i przystępna cena
+ szeroka dostępność

Minusy :
- brak 


video

W jaki sposób prostować włosy?

Plan prostowania włosów przewiduje podzielenie ich na kosmyki, a następnie upięcie tych, które będę prostowane w drugiej kolejności, za pomocą przygotowanych spinek. Najlepiej rozpocząć proces przygotowania pasm od tych, które znajdują się z tyłu głowy.   
Po pierwsze: przesuwa się urządzenie, zaczynając od czubka głowy, jednak trzeba uważać, aby nie poparzyć skóry. Przesuwamy  prostownicę sprawnych ruchem wzdłuż pasma, tak aby nie zatrzymywać się, dlatego, że każdy przystanek może zostawić ślad w postaci poprzecznego wgniecenia, co zupełnie zepsuje efekt idealnie prostych włosów, a zbliży fryzurę do efektu włosów karbowanych. 
Po drugie: na końcu należy zdecydować, jak mają wyglądać końcówki włosów: czy chcemy, by były lekko podkręcone do wewnątrz, czy może zakręcone na zewnątrz? Jest to ważne, ponieważ podczas prostowania jednym ruchem trzeba będzie wykończyć fryzurę w wybrany sposób. Aby uzyskać idealną gładkość fryzury, można pomóc sobie podczas układania włosów poprzez rozczesywanie ich małym grzebieniem, który przesuwamy po włosach tuż przed prostownicą. To wymaga jednak dużej wprawy w prostowaniu.
Po zakończeniu układania można przeczesać włosy grzebieniem, nadając im wymarzony wygląd.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Recenzja zachęcająca, właśnie mam zamiar rozejrzeć się za jakąś lepszą prostownicą bo z Biedry kiepsko się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę roboty jest z tym prostowaniem, ale praktyka czyni mistrza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna , ale jak dla mnie zdecydowanie za wąskie płytki . Ja kiedyś podczas pobytu we Włoszech kupiłam sobie taką , na którą mówię żelazko sama spójrz :D
    http://www.okazje.info.pl/okazja/sprzet-agd/ga-ma-ceramiczna-50mm.html

    Boska jest ma ceramiczne płytki , za jednym pociągnięciem większego kosmyka włosów , włosy proste jak drut

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no prostownica jest super, ale moja też bardzo dobrze prostuje - jak dla mnie jest rewelacyjna i na pewno o wiele lepsza od poprzedniej ;D

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE