Oliwka do paznokci firmy Lalill

16:39

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować cudowną Oliwkę do paznokci, którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy Lalill. Koszt takiej Oliwki wynosi ok. 4.00 zł.


Oliwka została umieszczona w eleganckiej, szklanej buteleczce o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 15 ml. Najbardziej jednak podoba mi się jej słodki zapach przypominający gumę balonową. Konsystencja rzadka w barwie czerwonej. Oliwka to produkt pielęgnacyjny, który poprawia wygląd i kondycję skórek oraz wzmacnia i nabłyszcza paznokcie. Zapewnia optymalną pielęgnację suchym, zniszczonym skórkom i słabym, łamliwym paznokciom. Oliwka intensywnie nawilża delikatne skórki wokół paznokci, zapobiega ich zdzieraniu i narastaniu na płytkę. Sprawia, że dłonie stają się zadbane, a paznokcie idealnie wygładzone i właściwie odżywione. Świeży i słodki zapach zamienia zwykły manicure w magiczną chwilę. 

Plusy :
+ eleganckie i estetyczne opakowanie 
+ duża pojemność
+ piękny i aromatyczny zapach
+ idealna konsystencja
+ barwa - czerwona
+ poprawia wygląd i kondycję skórek
+ wzmacnia i nabłyszcza paznokcie
+ intensywnie nawilża
+ zapobiega zdzieraniu i narastaniu skórek na płytkę paznokcia
+ dłonie stają się zadbane 
+ paznokcie idealnie wygładzone i właściwie odżywione
+ szeroka dostępność
+ atrakcyjna cena 

Minusy :
- brak 


Buziaki i do następnego ;)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. według mnie w tej buteleczce nie ma nic ciekawego i nadzwyczaj estetycznego. Jeśli chodzi o szeroką dostępność - nigdy nie widziałam w żadnym sklepie, a mieszkam w dosyć dużym mieście, a co więcej nigdy nie widziałam u nikogo, choćby na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla Ciebie nic nie ma, ale dla mnie buteleczka jest poręczna i wygląda estetycznie. Jeśli chodzi o ,,dostępność" to chodziło mi o szeroką dostępność w sklepie internetowym Producenta, a nie w miastowych marketach.

      Usuń
  2. szkoda, że nie jest bardziej dostępna. akurat zaczęłam walczyć ze swoimi skórkami i szukam takich produktów, teraz używam oliwki dwufazowej z allepaznokcie, fajnie nawilża, ale chciałabym poszukać czegoś nowego. zajrzę na stronę może coś więcej mnie urzeknie i będę miałam powód do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię oliwki , tej nie znam i chętnie wypróbowałabym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE