Lakier do paznokci Pablo Color Extra Long Lasting firmy Royal Cosmetics

14:37

Witajcie moi kochani czytelnicy ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moje ostatnie odkrycie czyli Kosmetyczny Hit, a jest nim Lakier do paznokci Pablo Color Extra long Lasting firmy Royal Cosmetics, który jakiś czas temu zakupiłam w Supermarkecie w cenie ok. 5.00 zł. 


Lakier został umieszczony w eleganckiej, szklanej buteleczce o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 6 ml. Do zakupu zachęcił mnie piękny, neonowy różowy kolor bardzo modny w tym sezonie jak i drobinki, które wyglądają jak małe ziarenka piasku ( znajdują się w lakierze ). Kosmetyk jest szybkoschnący i zawiera witaminy A+E. Konsystencja jest idealna nie za rzadka i nie za gęsta - taka w sam raz. Precyzyjny pędzelek pozwala na łatwą jak i szybko aplikację lakieru na płytce paznokcia bez wyjeżdżania. Zapach typowo lakierowy, do którego zdążyłam się już przyzwyczaić. Wystarczy jedna warstwa lakieru, aby idealnie pokryć cały paznokieć. Gdy lakier już wyschnie czuć na paznokciach chropowatą powierzchnie. Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru i chyba kupię sobie jeszcze inne kolorki z tej kolekcji, a gama kolorystyczna jest na prawdę bardzo szeroka także każdy z Was znajdzie odpowiedni kolor dla siebie. Bardzo polecam i zachęcam Was do zakupu, ponieważ lakiery są bardzo dobre jakościowo, wytrzymałe bo utrzymują się na paznokciach 5-6 dni bez odpryskiwania, wydajne oraz przyzwoicie tanie. 

Plusy :
+ elegancka buteleczka
+ estetyczny wygląd
+ trwały i wydajny
+ zawiera drobinki oraz witaminy
+ piękny, neonkowy i żywy kolor
+ szybkoschnący 
+ idealna konsystencja
+ precyzyjny pędzelek
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ wystarczy jedna warstwa aby idealnie pokryć płytkę paznokcia
+ nie odpryskuje ani nie ściera się 
+ szeroka gama kolorystyczna 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność 

Minusy :
- brak 


Zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga - Buziaczki i miłego dnia ;***

You Might Also Like

5 komentarze

  1. fajny lakier :)bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W drogerii dayli jest obecnie 2szt za 4.99. Warto kupić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam lakiery tej firmy :). Nie pozostawiają smug, szybko wysychają :). Zawsze lakier trzymał mi się na paznokciach max 4h. Postanowiłam zaryzykować z lakierem Pablo. Czasami trzymają się trzy dni na moich paznokciach :). Pędzelek jest cienki . Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te lakiery i ich cene😊 kolezanki mnie pytaja jakich lakierow uzywam ze tak dlugo je mam na paznokciach a one kosztuja 3zl. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE