Chusteczka samoopalająca do twarzy i ciała firmy Efektima

17:35

Witajcie kochani ;)
Jestem zmuszona zmienić recenzję !!Od razu z góry przepraszam Was za wprowadzenie w błąd kochani, ale zaraz wszystko Wam wyjaśnię. Pragnę Wam zaprezentować Chusteczkę samoopalającą do twarzy i ciała firmy Efektima, którą otrzymałam w ramach współpracy blogerskiej. Koszt takiej chusteczki wynosi ok. 2.00 zł.



Chusteczka została umieszczona w saszetce o estetycznym i ciekawym wyglądzie. Pojemność produktu w opakowaniu to 1 sztuka. Chusteczka jest odpowiednio nasączona i ma bardzo ciekawy, a zarazem przyjemny zapach. Produkt przeznaczony jest do twarzy oraz całego ciała. Dzięki roślinnemu, naturalnemu składnikowi DHA pozyskiwanemu z pszenicy i rzepaku ,,uzyskujemy piękną, naturalną opaleniznę" - zapewnia nas Producent. I rzeczywiście tak jest !! Ja odczekałam pół godziny i dlatego nie zauważyłam efektu opalenizny, ale jak następnego dnia rana wstałam z łóżka przeżyłam szok. Moja prawa noga rzeczywiście była idealnie pokryta delikatną, naturalną opalenizną. Już teraz rozumiem, że chusteczka wnika w skórę po paru godzinach i dopiero wtedy widać dokładne efekty.  Chusteczkę szybko i łatwo się aplikuje. Myślę, że jednak warto zakupić ten produkt mimo tego, że cena jest bardzo niska i atrakcyjna no i trochę czasu trzeba poczekać za opalenizną to polecam !! Tylko pamiętajcie, że jedną chusteczką raczej nie uda się pokryć całego ciała dlatego trzeba zakupić 2-3 sztuki. Producent zaleca również zastosowanie chusteczki po 3 godzinach od nałożenia pierwszej warstwy.

Plusy :
+ estetyczny wygląd saszetki
+ pojemność 1 szt. 
+ przyjemny zapach
+ odpowiednio nasączona 
+ efekt delikatnej, naturalnej opalenizny
+ nie pozostawia smug i przebarwień 
+ produkt przeznaczony do twarzy oraz całego ciała
+ szybka i  wygodna aplikacja 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność 

Minusy :
- jedna chusteczka nie wystarcza na pokrycie całego ciała 



Prawa noga była smarowana chusteczką ( wasza lewa ).
Zachęcam do obserwowania jak i komentowania bloga ;) Buziakiiii ;***

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Stosuję chusteczki tylko na twarz,zazwyczaj trafiam i ładnie opalają buzie,ostatnio miałam z firmy Barwa

    OdpowiedzUsuń
  2. mam je rowniez do testow.
    ja jestem taka bladzicha jak ty ciekawe czy potwierdzę twoja tezę

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś miałam ,nie pamiętam firmy ,to twarz dekolt i ręce smarowałam ,ale efekt był jakiś żółty ;) ta widzę delikatny efekt jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz chude nogi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE