Tusz do rzęs Volume Flash Max Boldcurves firmy Miss Five

17:11

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować fajny Tusz do rzęs Volume Flash Max Boldcurves firmy Miss Five, który zakupiłam w Centrum Chińskim za ok. 5.00 zł.


Tusz został umieszczony w eleganckim, plastikowym opakowaniu o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Niestety nie wiem jaka jest pojemność produktu, gdyż nie ma takiej informacji na opakowaniu. Precyzyjna szczoteczka o fajnym wyglądzie i układzie włosków pozwala na wydłużenie oraz pogrubienie rzęs. Konsystencja idealnie gęsta i mocno czarna. Produkt jest tak jakby bezzapachowy, gdyż w ogóle nie czuć żadnej woni. Ogólnie tusz bardzo mi przypadł do gustu, ponieważ świetnie maluje, wydłuża oraz pogrubia rzęsy, ale odrobinę je skleja co mnie smuci. Atrakcyjna cena jak i wygląd zachęciły mnie do zakupu i z tego produktu jestem nawet zadowolona ( jeżeli ktoś lubi naturalny efekt ) - chociaż za taką cenę wiadome było czego można się spodziewać, ale warto zawsze spróbować.  Tusz łatwo się aplikuje, a efekt jak dla mnie jest fajny - naturalny. Myślę, że warto przejść się do Centrum Chińskiego, bo nie raz na prawdę można znaleźć fajne jakościowo kosmetyki w niskich i atrakcyjnych cenach.

Plusy :
+ eleganckie opakowanie
+ precyzyjna szczoteczka 
+ idealnie pogrubia i wydłuża rzęsy
+ idealnie gęstawa konsystencja 
+ głęboki kolor
+ łatwa aplikacja 
+ produkt bezzapachowy
+ atrakcyjna cena 

Minusy :
- brak informacji o pojemności 
- troszkę skleja rzęsy
- dostępność


You Might Also Like

8 komentarze

  1. nawet fajnie się prezentuje :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropna ta szczoteczka! Z klasyczną mam kłopot, a co dopiero z taką, której nie da się przekręcić rozczesując rzęsy... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jego szczoteczka i cena :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie mam zaufania do chińskich kosmetyków, ale wygląda całkiem, całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię kupować niesprawdzone i niefirmowe kosmetyki,można trafić na perełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ale chyba muszę się za nią rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio trafiłam na Miss Five, tylko to był podkład.. niby pachniał, był gęsty... i tani, ale w porządku. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE