Szczotka do włosów Tangle Teezer

21:29

Witajcie moi kochani ;)
Wielu z Was ostatnio wysyła do mnie wiadomości prywatne z zapytaniem o szczotkę do włosów Tangle Teezer - także w dzisiejszym poście opowiem Wam o niej wiele pozytywnych zalet. Tak szczotka nie posiada wad !! Szczotkę zakupiłam w Perfumerii IPerfumy.pl, za którą zapłaciłam ok. 44.00 zł. 



Uwielbiam motyw panterki dlatego wybrałam właśnie taki wzór, ale gama kolorystyczna jest na prawdę bardzo szeroka także każdy z pewnością znajdzie idealny wzór dla siebie. Jestem z niej bardzo zadowolona i dumna, że w końcu ją mam. Myślę, że jest na prawdę warta swojej ceny i każdy z Was byłby z niej zadowolony tak jak ja. Szczotka Tangle Teezer delikatnie i bez wysiłku pozbywa się splątanych włosów w mgnieniu oka i to bez żadnego bólu. Tangle Teezer posiada unikalne zaprojektowane zęby flex, które ułatwiają poślizg poprzez włosy. Szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizuje łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem włosów. Jest to idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju włosów. Zalecana jest dla niezdrowych, zniszczonych koloryzacją, przedłużanych, splątanych włosów, a także dla dzieci, które nie lubią uczucia "ciągnięcia" podczas rozczesywania. Świetne rozwiązanie dla każdej mamy. 
Tangle Teezer jest idealna do masażu skóry głowy, stymulując przyjemne doznania, zwłaszcza dla osób noszących przedłużane włosy. Zapewnia komfort noszenia i utrzymywania niesplątanych włosów przez cały dzień. 
Dla mnie jest nr 1 i przy tej szczotce zostanę na długo - nie zmienię chyba, że mi się uszkodzi, ale wtedy na ten sam model. Mimo, że jest mała i poręczna i ma bardzo ciekawy wzór sprawia, że jest efektowna, oryginalna i jedyna w swoim rodzaju. Z pewnością zmieści się do każdej torebki i zawsze można mieć ją pod ręką. Rewelacja !!! Dodatkowym plusem jest również to, że jest bardzo wytrzymała. Upadła mi już na podłogę ( płytki ) w kuchni kilkakrotnie i wyszła z tego cała i zdrowa. Jestem pewna, że Wam również się spodoba i będzie ona Waszym numerem 1. Tangle Teezer jest dla każdego !! Dla kobiet i mężczyzn, dla dzieci i dorosłych, do krótkich i długich fryzur, do prostych i kręconych włosów, rozczesuje mokre jak i suche włosy - chodzący ideał !! Produkt został doceniony przez profesjonalistów jak i konsumentów z całego świata. Teraz Tangle Teezer dostępny także w Polsce. 

Plusy : 
+ ciekawy i oryginalny wzór
+ szeroka gama kolorystyczna ( duży wybór wzorów )
+ delikatnie rozczesuje włosy 
+ nie sprawia bólu
+ ułatwia poślizg poprzez włosy
+ eliminuje sploty i węzły
+ nie niszczy struktury włosa
+ minimalizuje łamanie, rozdwajanie i uszkadzanie włosów
+ przeznaczona do różnego rodzaju włosów 
+ również dla dzieci ( idealna dla każdej małej damy )
+ idealna do masażu skóry głowy
+ zapewnia komfort noszenia 
+ praktyczna i poręczna 
+ oryginalny design 
+ atrakcyjna i bardzo przystępna cena 
+ duża dostępność

Minusy :
- brak !!!


Zachęcam do obejrzenia krótkiego filmiku ;) Buziaki ;***


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Tak,szczotka jest naprawdę rewelacyjna i pomimo wysokiej ceny -zakup się opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę miała tylko dopływ gotówki to się nad nią zastanowię. Od dawna o niej myślę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i polecam. Szczotkę kupiłam z myślą o córeczce które czesanie zawsze wiązało się z krzykiem i płaczem. Teraz mogę ją czesać spokojnie i tylko i wyłącznie tą szczotką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest na pierwszym miejscu moich przyszłych zakupów kosmetyczno-pielęgnacyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Panie chętne na tangle teezer zapraszamy do nas :) http://www.letsbeauty.pl/marki/tangle-teezer

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE