Lakiery do paznokci Rich Color Nail Lacquer One Step Maxi Brush nr 44 i 50 firmy Golden Rose

21:10

Witajcie moi kochani ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moje jedyne i najukochańsze lakiery do paznokci Rich Color Nail Lacquer One Step Maxi Brush nr 44 i 50 firmy Golden Rose, które zakupiłam parę dni w supermarkecie w cenie 5.49 zł/szt. 


Muszę przyznać, że dużo ciekawych recenzji czytałam na ich temat dlatego znalezieni ich w moim mieście zajęło mi sporo czasu. Obleciałam całe miasto poszukując tych oto cudeniek i znalazłam je dopiero w Top Markecie. Byłam niesamowicie zszokowana, że zakupiłam je w tak atrakcyjnej cenie, bo tylko 5,49 zł za sztukę no i szczerze powiedziawszy nie sądziłam, że znajdę je w markecie. Wybrałam dwa moje ulubione i przepiękne, pastelowe odcienie ( mięta i koral ). Dziś już z czystym sumieniem mogę napisać o nich same dobre rzeczy. Lakier został umieszczony w eleganckiej, szklanej buteleczce  o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 10, 5 ml. Konsystencja idealnie gęsta i jednolita. Zapach typowo lakierowy. Dzięki krótkiemu i szerokiemu pędzelkowi w łatwy i szybki sposób pomalujemy płytkę paznokcia bez wyjeżdżania za skórki. Wystarczy jedna warstwa by idealnie pokryć płytkę paznokcia.Lakier szybko wysycha. Utrzymuje się na paznokciach od 5-6 dni - jest bardzo wytrzymały, trwały i wydajny. Przez ten okres nie ścierał się ani nie odpryskiwał. Jestem bardzo zadowolona z tych cudeniek. Zabieram je ze sobą do kosmetyczki, która stworzy za pomocą lakierów Golden Rose idealny manicure a mianowicie paznokcie akrylowe takie jak najbardziej lubię. Już niebawem zobaczycie efekty. Kochani wypróbujcie je na własnych pazurkach a na pewno będziecie z nich zadowolone tak jak ja !! Dzięki szerokiej gamie kolorystycznej z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.

Plusy :
+ elegancka buteleczka
+ wydajny
+ trwały
+ wytrzymały
+ idealna konsystencja 
+ precyzyjny pędzelek
+ łatwa aplikacja 
+ duża pojemność 
+ szybko schnie 
+ długo utrzymuje się na paznokciach 
+ nie ściera się ani nie odpryskuje 
+ atrakcyjna cena

Minusy :
- dostępność


Zachęcam do komentowania ;) 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. śliczne kolory i bardzo tanie jak na te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne kolorki :) :) :) skuszę się na nie niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój numer jeden wśród lakierów! :)
    Mam miętowy, zakupiłam w małej drogerii gdzie jest cała gama tych lakierów i jak tylko uzupełnię braki w portfelu to od razu idę kupić inne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE