Dermacol Eyeliner & Eye shadow kredka do oczu 2w1

16:50

Witajcie kochani ;)
Dzisiaj postanowiłam zaprezentować Wam Kredkę do oczu ( black ) 2w1 Eyeliner & Eye Shadow firmy Dermacol, którą zakupiłam w sklepie internetowym IPerfumy.pl za ok. 14.00 zł. 


Kosmetyki Dermacol to znane kosmetyki czeskich gwiazd. Marka Dermacol ma swój początek w latach 60. Powstała w paryskim studiu filmowym Barrandov. Współpraca specjalistów od makijażu oraz dermatologów z Instytutu Kosmetyków Lekarskich w Pradze niezwykle szybko okazała się być bardzo owocna. Kosmetyki Dermacol oparte na medycynie są dziś znane nie tylko w Europie, lecz także w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii oraz innych państwach Środkowego i Bliskiego Wschodu. Wszystkie kosmetyki spełniają najbardziej regorystyczne wymogi. Produkty przetestowane są klinicznie i zawierają specjalnie stworzone substancje czynne, w większości hypoalericzne. Kredka została umieszczona w eleganckim i efektownym ołówku o bardzo ciekawym jak i estetycznym wyglądzie. Pojemność tego produktu to 1,6 g. Kredka sama w sobie jest bardzo miękka i delikatna. W bardzo szybki i łatwy sposób możemy pomalować nią powiekę jak i dolną linię wodną, aby uzyskać cudowny i niepowtarzalny efekt. Kolor mojej kredki to czerń i nie jest ona ani wyblaknięta ani krótkotrwała - przeciwnie ma głęboki kolor czerni i przez bardzo długi czas utrzymuje się zarówno na powiece jak i na linii wodnej. Do tej pory próbowałam już kolosalną liczbę kredek. Jedne z nich były krótkotrwałe, drugie wyblaknięte, a jeszcze inne drogie, albo badziewne. Kupowałam kredki zarówno te tańsze jak i te droższe bo szukałam kredki idealnej, która spełni moje oczekiwania- aż w końcu znalazłam tą jedyną i wymarzoną. To właśnie ta kredka jest dla mnie niesamowita. Na drugiej stronie kredki znajdziemy pędzelek, który przyda się do nakładania cieni bądź rozcierania kredki na powiece. Cena również nie jest wygórowana, bo za 14.00 zł natknęłam się na wiele nieciekawych produktów. Ja przeważnie jestem osobą, która rozgląda się za ciekawymi, tanimi oraz efektownymi kosmetykami. Nie stać mnie na drogie i luksusowe produkty, bo na takie niestety nie mogę sobie pozwolić. Ale kosmetyki firmy Dermacol są naprawdę godne polecenia jak i zaufania. Każdy z pewnością znajdzie jakiś kosmetyk dla siebie. Jestem w 100% pewna, że i Wam przypadnie ona do gustu jeśli lubicie efektywnie podkreślać swoje oczy. Szeroka gama kolorystyczna. Dla mnie bomba i chyba nie zamienię na inną. Na ostatnim zdjęciu zobaczycie mój makijaż oka ( kredką została pomalowana dolna linia wodna oraz kreska na powiece ).

Plusy :

+ eleganckie i efektowne opakowanie 
+ estetyczny wygląd
+ duża pojemność 
+ bardzo miękka i delikatna 
+ długotrwała i wydajna
+ w łatwy sposób możemy zaaplikować ją na powiece jak i na linii wodnej
+ idealna głębia koloru
+ przetestowany klinicznie
+ szeroka gama kolorystyczna 
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ duża dostępność 

Minusy :

- brak 


Zachęcam do komentowania jak i obserwowanie bloga ;) Każdy komentarz jak i nowa osobą obserwująca mile widziane - Buziaki ;****

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Nie wyobrażam obie życia bez dobrej czarnej kredki czy eyelinera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten makijaż ja mam permanentny i mam spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to tusz, czy kredka, ale coś się pod okiem rozmazało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE