Dermacol Eyebrow kredka do brwi

19:31

Witajcie moi drodzy czytelnicy ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować niezwykłą kredkę do brwi o kolorze brązowym odcień 01 firmy Dermacol, którą zakupiłam w Perfumerii Internetowej IPerfumy.pl za ok. 14.00 zł. 



Kredka została umieszczona w ołówku ( przypomina wyglądem ) o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 1,6 g. Kredka jest idealnie miękka i bardzo delikatna dzięki czemu podkreśla nasze brwi jak i nadaje im odpowiedniego koloru. Jestem bardzo zadowolona z owej kredki. Przyznam się Wam, że po raz pierwszy zamówiłam kredkę do brwi przez internet gdyż wcześniej wydawało mi się, że nie była mi ona potrzebna, ale od kiedy zaczęłam regularnie odwiedzać moją Panią Kosmetyczkę i usłyszałam kilka ważnych rad odnośnie moich brwi postanowiłam dbać o nie jak o piękny, kryształowy diament, ponieważ twarz jest naszą wizytówką i ludzie często nas oceniają patrząc na twarz. Kiedy brwi są wyregulowane, pomalowane henną i delikatnie podkreślone kredką to na prawdę pięknie i naturalnie się prezentują. Niestety mój aparat nie chcę uchwycić idealnie moich brwi i na zdjęciu wychodzi inny kolor co nie wygląda precyzyjnie. Jest to moja pierwsza kredka do brwi, z której jestem mega zadowolona. Na zamknięciu kredki znajduje się szczoteczka do przeczesywania brwi albo rzęs - bardzo pomocny gadżet w kosmetyczce. Cena nie jest kosmiczna bo kosztuje ok. 14.00 zł,  a dostać możemy ją praktycznie w każdej drogerii za nie duże pieniążki. Szeroka gama kolorystyczna zezwala na dobranie odpowiedniego koloru kredki dla siebie. Ponadto są różne rodzaje, firmy, gramatura oraz kolory co daje większy wybór i dopasowanie kredki do swoich potrzeb. Polecam bardzo serdecznie, bo myślę, że jest warta swojej ceny oraz zakupu. 

Plusy :

+ estetyczny i ciekawy wygląd kredki
+ duża pojemność 
+ bardzo wydajna i trwała 
+ idealnie podkreśla kolor brwi
+ miękka i delikatna 
+ delikatny, brązowy kolor
+ dodatkowo - szczoteczka do rozczesywania brwi jak i rzęs
+ szeroka gama kolorystyczna ( każdy znajdzie coś dla siebie )
+ atrakcyjna i przystępna cena 
+ duża dostępność

Minusy :

- brak ( nie znalazłam, być może dlatego, że wcześniej nie używałam kredek do brwi )

Depilowanie brwi nie jest wcale prostą sprawą. Jeden zły ruch i możemy mieć inny kształt każdej brwi. Przedstawiam 5 zasad, dzięki którym twoje brwi będą zachwycające!

1. Nadmierne wyrywanie
Wiele kobiet usuwa zbyt za dużo włosków podczas jednego zabiegu. Żeby tego uniknąć, narysuj białą kredką do oczu linię pod łukiem brwiowym, następnie usuń wszystkie włoski znajdujące się pod linią. Pamiętaj, że cieniutkie kreski brwiowe już dawno wyszły z mody – teraz liczy się naturalność.
2. Zmienianie kształtu brwi
Nie staraj się zmienić kształtu brwi, spróbuj jedynie go skorygować. Rozpocznij od wyznaczenia miejsca naturalnego szczytu łuku brwiowego. Patrząc na wprost przyłóż ołówek pionowo do twarzy tak, by wyznaczyć linię styczną do zewnętrznego brzegu tęczówki. Linia przetnie brew w miejscu jej szczytu. Jeśli miejsce to jest wyżej niż reszta brwi, usuń kilka włosków od spodu by podkreślić naturalny kształt łuku. Jeśli to miejsce jest na tej samej wysokości co reszta brwi, pomiń ten krok.
3. Wyrywanie w złym kierunku
Chwytaj włoski blisko skóry i wyrywaj szybkim, energicznym lecz delikatnym szarpnięciem w kierunku naturalnego wzrostu włosków. Wyrywanie w przeciwnym kierunku uszkadza mieszki włosowe, co może powodować odrastanie włosków w różne strony.
4. Za długie włoski
Rozczesz dokładnie brwi szczoteczką i przytnij zbyt długie włoski nożyczkami. Nawet idealnie wyprofilowane brwi będą wyglądać krzaczasto, jeśli włoski będą zbyt długie.
5. Kolor
Bardzo łatwo można przesadzić używając kredki, dlatego aby wypełnić brwi i złagodzić ich kontur użyj cienia do powiek. Dobierając kolor, zwróć uwagę, by był o ton jaśniejszy od naturalnego koloru brwi. Zbyt ciemny będzie wyglądał nienaturalnie.




Zachęcam Was do zakupów w Perfumerii Internetowej - na prawdę jest w czym wybierać ;) 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja mam bardzo ciemne brwi, ale jednak nadal brązowe i dobranie odpowiedniego koloru kredki do brwi graniczy z cudem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kredka,do tego grzebyczek super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie szukam dobrej kredki, może na tą się skuszę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE