Spray Prostujący Włosy firmy Marion

11:27

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam cudowny Spray prostujący włosy firmy Marion o pojemności 130 ml. Zakupiłam go ww naszym miasteczku za 9.50 zł.


Płyn został umieszczony w eleganckiej, plastikowej buteleczce o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Konsystencja płynna o barwie przezroczystej. Zapach bardzo delikatny i przyjemny dla nosa. Dla mnie idealny !! Moje włosy są naturalnie proste jednak czasem bywa, że stają się bardzo niesforne. Ten spray bardzo dobrze potrafi wyprostować moje włosy oczywiście przy pomocy prostownicy jak i bez. Nie skleja włosów i nadaje im miękkość oraz przyjemność w  dotyku. Chroni włosy przed wysoką temperaturą prostownicy nadając im blask. Sprawia, że włosy nie elektryzują się i łatwo się rozczesują. Łatwo się go aplikuje na włosach. Dla mnie jest super i na pewno zakupię go ponownie. 

Plusy :
+ eleganckie opakowanie
+ duża pojemność
+ wydajny i trwały
+ piękny zapach
+ nie skleja włosów 
+ dobrze prostuje włosy z prostownicą jak i bez 
+ nadaje miękkość oraz wygładzenia
+ chroni włosy przed wysoką temperaturą
+ włosy nie elektryzują się 
+ łatwo się rozczesują 
+ łatwa aplikacja
+ atrakcyjna cena
+ dostępność

Minusy :
- brak 



You Might Also Like

1 komentarze

  1. OOOOO muszę go mieć! :)

    http://roz-blues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE