Paznokcie akrylowe po raz drugi

16:42

Witajcie moi kochani ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moje paznokcie akrylowe, które wykonała moja kochana Emilka po raz drugi. Poprzednie paznokcie trzymały mi prawie 4 tygodnie i nie miałam żadnego ubytku, odprysku itp. jedynie malusieńki odrościk z czego jestem niezmiernie zadowolona. 


Tym razem skusiłam się na delikatne, pastelowe kolorki, które są hitem tego sezonu i będą zapewne modne przez dłuższy czas. Kształt wybrałam ten sam co ostatnio mianowicie migdałowy, bo taki wygląda naturalnie i elegancko. Lakiery, które wybrałam na paznokciach to produkty firm Golden Rose, Essie oraz Revlon. Są cudowne, delikatne a zarazem bardzo kobiece. Bardzo mi się podobają ;) 


A Wy co o nich sądzicie ?? Podobają Wam się ??

You Might Also Like

2 komentarze

  1. śliczne są :)) bardzo mi się podobają hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten miętowy jest super <3
    ale ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE