Garnier Czysta Skóra 3w1 Żel myjący + maseczka + peeling

20:49

Witajcie kochani ;)
Z góry chciałam Was przeprosić za chwilowa nieobecność. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować mój kosmetyczny HIT - Garnier czysta skóra 3w1 ( przeznaczony dla cery z niedoskonałościami ) , który zakupiłam jakiś czas temu  Polo Markecie za ok. 14.00 zł. 



Produkt został umieszczony w plastikowej tubie o bardzo estetycznym wyglądzie o pojemności 150 ml. Konsystencja bardzo ziarnista o barwie białej i bardzo pięknym, świeżym zapachu. Jest to jedyny kosmetyk do twarzy, który radzi sobie doskonale w spełnieniu swoich funkcji. Bardzo dobrze oczyszcza oraz usuwa nadmiar sebum. Dobrze również radzi sobie z domyciem resztek makijażu. Idealnie matuje i odświeża jak i złuszcza naskórek. Moim zdaniem jest idealny, bo niczego mu nie brakuje i ponad to jest wielofunkcyjny bo u mnie żel myjący, peeling i maseczka zdają egzamin na 5. Produkt jest wydajny, ma świetny skład, w którym znajdziemy ,, białą glinkę ". Łatwo aplikuje się go na twarzy oraz spłukuje. Dla mnie jest nr 1 i przy moim codziennym stosowaniu starcza na około 2 miesiące. Bardzo polecam !!

Plusy : 
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ idealna konsystencja 
+ świeży zapach
+ doskonale spełnia swoje funkcje 
+ dobrze oczyszcza 
+ usuwa nadmiar sebum 
+ matuje i odświeża skórę 
+ złuszcza naskórek
+ 3w1
+ świetny skład
+ łatwa aplikacja oraz zmywanie 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność

Minusy :
- brak


A Wy jakich produktów używacie do codziennej pielęgnacji twarzy ?? ;D

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE