Lakiery do zdobień firmy Allepaznokcie

21:34

Witajcie kochani ;)
Dawno mnie tutaj nie było, ale to dlatego, że ostatnio mam bardzo mało czasu. Od dnia dzisiejszego postanawiam poprawę !! 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować wyjątkowe Lakiery do zdobień firmy Allepaznokcie, które otrzymałam w ramach współpracy. 


Lakiery o numerach 9 ( kobaltowy ) i 25 ( srebrny ) zostały umieszczone w eleganckich, szklanych buteleczkach o pojemności 5 ml. Dzięki cienkim i precyzyjnym pędzelkom w szybki i łatwy sposób możemy zaaplikować lakiery na paznokciach tworząc niesamowite i oryginalne wzorki. Lakiery mają gęstą konsystencję dzięki czemu nie spływają z pędzelków - jest idealna !! Pięknie prezentują się na paznokciach oraz szybko schną. Zapach typowo lakierowy. Lakiery potrafią utrzymać się na paznokciach ok. 4-5 dni czyli jednym zdaniem są trwałe i wydajne, a cena bardzo atrakcyjna i kusząca. Bardzo zachęcam do zakupu tych lakierów gdyż gama kolorystyczna jest na prawdę bardzo szeroka i każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd buteleczek
+ cienki i precyzyjny pędzelek
+ szybki i łatwy sposób aplikacji 
+ gęstawa konsystencja
+ szybko schną 
+ długo utrzymują się na paznokciach
+ nie ścierają się ani nie od pękają
+ wydajne i trwałe
+ atrakcyjna cena
+ dostępność

Minusy :
- brak 


PS : Na tym zdjęciu prezentuję Wam tylko kolorki lakierów - przepraszam za nierówności i moje bazgroły :) Zapraszam do obserwowania oraz komentowania mojego bloga !!

You Might Also Like

3 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE