Lakiery do zdobień Allepaznokcie

21:02

Witajcie moi kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować pewne, wyjątkowe lakiery do zdobień firmy Allepaznokcie o numerach 2, 5, 13 i 26, które otrzymałam w ramach współpracy. 


Lakiery zostały umieszczone w pięknych, szklanych buteleczkach o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Każda z buteleczek mieści 5 ml lakieru. Każdy z nich ma idealną konsystencję - nie za rzadką/nie za gęstą. Zapach typowo lakierowy. Super cienki i precyzyjny pędzelek pozwala w łatwy, szybki i prosty sposób pomalować nasze paznokcie oraz efektownie je ozdobić. Lakiery w oka mgnieniu zasychają na płytce paznokciowej i utrzymują się ok. 4-5 dni. Lakiery nie od pękają, nie łamią się ani nie ścierają. Są bardzo tanie ( 3.00 zł )  i dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej także każdy z Was znajdzie coś dla siebie. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd buteleczek
+ duża pojemność 
+ wydajne i trwałe
+ idealna konsystencja
+ cienki i precyzyjny pędzelek
+ szybki i prosty sposób aplikacji 
+ oryginalny efekt
+ szybko schną 
+ nie pękają i nie ścierają się
+ długo utrzymują się na paznokciach
+ szeroka gama kolorystyczna 
+ atrakcyjna cena
+ dostępność  

Minusy :
- brak


Tutaj przedstawiam Wam moje bazgroły :) Wiem, że nie są idealne, ale nie mam wrodzonego talentu do malowania takimi metodami dlatego bądźcie wobec mnie obiektywni :) Zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga. 

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE