Wzmacniająca odżywka z diamentami firmy Eveline Cosmetics

11:38

Witajcie kochani ;)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować pewną Odżywkę do paznokci z diamentami firmy Eveline Cosmetics o pojemności 12 ml. 


Odżywka została umieszczona w eleganckiej, szklanej buteleczce o estetycznym i ciekawym wyglądzie. Konsystencja idealnie gładka w barwie mlecznej, a zapach typowy jak u każdego lakieru. Dzięki wyprofilowanemu pędzelkowi aplikacja odżywki jest szybka i łatwa. Muszę przyznać, że odżywka bardzo mi się podoba. Po zastosowaniu jej na paznokciach odżywka nadaje im odpowiedni połysk, regeneruje zniszczone paznokcie oraz chroni je przed łamaniem, pękaniem czy rozdwajaniem. Dodatkowym plusem jest to, że może być stosowana jako baza pod lakier. Dzięki niej paznokcie wyglądają zdrowo i naturalnie. Produkt jest testowany dermatologicznie oraz nie testowany na zwierzętach. Tą odżywkę możecie nabyć w pobliskiej Drogerii bądź sklepie internetowym w cenie ok. 14.00 zł. Myślę, że odżywka jest warta swojej ceny i na pewno będziecie z niej zadowoleni tak samo jak ja. 

Plusy : 
+ elegancka buteleczka
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ idealnie gładka konsystencja 
+ mleczna barwa
+ wyprofilowany pędzelek 
+ łatwa i szybka aplikacja
+ odżywka nadaje paznokciom odpowiedni połysk 
+ regeneruje oraz chroni 
+ może być stosowana jako baza pod lakier
+ paznokcie wyglądają zdrowo i naturalnie 
+ produkt testowany dermatologicznie 
+ nie testowany na zwierzętach 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność 

Wady :
- brak    


Zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga ;**

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Potrzebna mi taka odzywka:)
    dziękuje za opinię,napewno jak tylko ja spotkam zakupię

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, muszę wypróbować, jak do tej pory miałam okazję testować tylko 8w1 - w sumie chyba jedyna odzywka, ktora zadzialala na moje paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą odżywkę <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE