Szminka nawilżająca Glam Shine firmy Loreal

16:20

Witajcie moi kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Szminkę nawilżającą Glam Shine Efekt pełniejszych ust i mieniący się kolor firmy Loreal, którą wygrałam w konkursie internetowym na Facebooku. 


Szminka została umieszczona w eleganckiej, plastikowej buteleczce o bardzo estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 6 ml. Błyszczyk pięknie mieni się na ustach dzięki czemu wyglądają naturalnie i bardzo kusząco oraz odpowiednio je nawilża. Widać na ustach lustrzany blask, dzięki konsystencji i tym malutkim drobinkom, które pięknie odbijają światło, a przy tym optycznie je powiększają. Ma lekką, gęstawą konsystencję ( nie skleja ust ) oraz miły i przyjemny zapach. Na ustach utrzymuje się około 2 godzin, a po tym czasie trzeba ponownie pomalować usta błyszczykiem. Niestety tubka jest dość mała i błyszczyk w błyskawicznym tempie zużywa się. Świetny aplikator pozwala nam w łatwy i szybki sposób nałożyć błyszczyk na wargi. Cena mnie niestety zniechęca do zakupu ponieważ buteleczka jest mała, a jej koszt wynosi ok. 30.00 zł. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania
+ błyszczyk pięknie się mieni
+ odpowiednio nawilża
+ idealna konsystencja
+ przyjemny zapach
+ nie skleja ust
+ jest trwały 
+ świetny aplikator
+ szybka i łatwa aplikacja
+ dostępność
+ nie ma smaku 
+ nie wysusza
+ nie zmienia zapachu 
+ bardzo efektowny

Wady :

- mała pojemność
- wysoka cena 
- nie jest wydajny 



Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Delikatny kolorek,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka zapowiada się fajnie, ale ta cena, nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ;) też wygraną tyle, że w różowym kolorze ;) jestem z niej bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor, ale mógłby być trochę tańszy

    OdpowiedzUsuń
  5. mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE