Puder Brązujący Glam Bronze firmy Loreal

14:51

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Puder Brązujący Glam Bronze firmy Loreal, który wygrałam jakiś czas temu w konkursie na Facebooku. 


Puder został umieszczony w eleganckim, plastikowym opakowaniu o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność tego produktu to 16 g. Puder idealnie brązuje policzki bez sztucznego efektu i trzymam się cały dzień na twarzy bez konieczności poprawiania. Zawiera również drobinki, które rozświetlają twarz. Nadaje się dla osób z bladą karnacją -zestaw 4 idealnie skomponowanych odcieni dla każdej cery. Bardzo łatwo aplikuje się go na twarzy w prosty i szybki sposób. Cena mnie troszkę przeraża gdyż kosztuje 55.00 zł, ale jest bardzo trwały, wydajny i zdecydowanie wart swej ceny. 

Plusy : 
+ eleganckie opakowanie 
+ duża pojemność
+ trwały i wydajny 
+ idealnie brązuje policzki 
+ dla osób z bladą karnacją 
+ łatwa i szybka aplikacja 
+ dostępność

Wady :
- cena mogłaby być troszkę mniejsza 


Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga ;))

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Na pewno przypadłby mi do gustu ;) mam bardzo bladą cerę, ale cena duża

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się zastanawiam, czy kupić sobie ten bronzer, bo już od dłuższego czasu na jakiś poluje. Twoja opinia raczej zachęca do kupna, a ja już wcześniej o nim myślałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE