Opalizujący puder w kulkach firmy Gosh Cosmetics

21:18

Witajcie kochani :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować wyjątkowy Opalizujący puder w kulkach firmy Gosh Cosmetics, który otrzymałam w ramach współpracy. 


Kuleczki zostały umieszczone w eleganckim, plastikowym pudełeczku o estetycznym i ciekawym wyglądzie o pojemności 25 g. Zapach bardzo delikatny i przyjemny. Muszę przyznać, że zakochałam się w tym kosmetyku od pierwszego wejrzenia. Używam go jako różu do podkreślania kości policzkowych. Daje piękny, naturalny efekt opalenizny jeśli chodzi o całą twarz. Jest bardzo wydajny i trwały, ponieważ dosyć długi czas utrzymuje się na twarzy nawet bez bazy. Moja skóra wygląda na wypoczętą, zdrową i promienną. Puder możecie zakupić w sklepie internetowym bądź Drogerii w cenie ok. 50.00 zł. Zachęcam Was również do odwiedzenia strony internetowej www.gosh.pl. Myślę, że jest wart swojej ceny i na prawdę warto mieć go w swojej kosmetyczce.  

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ kosmetyk jest wydajny i trwały
+ daje piękny, naturalny efekt opalenizny 
+ skóra wygląda na wypoczętą, zdrową i promienną 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność

Wady :
- brak 


Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Do całej twarzy byłby pewnie dla mnie za ciemny, ale ja pudrów brązujących używam właśnie zamiast różu :) wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój puder w kulkach jest na wykończeniu i zastanawiałam sie jaki kupić.Może skuszę sie na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny ten puder-lubię markę GOSH

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda, ładny kolor, tylko szkoda że brak zdjęć "w użyciu".

    OdpowiedzUsuń
  5. Brązowiutki bardzo. Szkoda, że nie pokazałaś jaki daje efekt na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zachęcająca recenzja! :)
    Cena też nie jest aż tak wielka, więc myślę że się skuszę na zakup tego pudru ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE