Odżywcze serum do paznokci 7w1 firmy Loreal

12:59

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Odżywcze Serum do paznokci 7w1 firmy Loreal. Produkt ten wygrałam w konkursie na FB.


Serum zostało umieszczone w eleganckiej, szklanej buteleczce o bardzo estetycznym i ciekawym wyglądzie. Pojemność produktu to 5 ml. Konsystencja jest idealna - nie za gęsta, nie za rzadka dosłownie w sam raz. Moje paznokcie od dłuższego czasu wołały o pomoc, a znalezienie odpowiedniego serum nie było łatwe. Próbowałam już różnych produktów i wydałam sporo pieniążków lecz żadne z nich nie przyniosło mi pożądanych efektów. Od paru dni stosuję odżywcze serum i jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku. Formuła wzbogacona o olejek arganowy oraz witaminę sprawiła, że moje paznokcie są mocniejsze, mniej łamliwe, gładsze, odżywione oraz błyszczące. Serum bardzo łatwo aplikuje się na paznokciach dzięki wygodnemu pędzelkowi. Ekstremalnie szybko schnie i nie posiada przykrego, lakierowego zapachu. Zdecydowanie odżywka jest produktem, który warto mieć w swojej kosmetyczce. W moim przypadku produkt sprawiła się rewelacyjnie i wzorowo dlatego bardzo polecam. Możecie ją zakupić w sklepie internetowym w cenie ok. 20.00 zł.

Plusy :
+ elegancka buteleczka
+ duża pojemność 
+ wydajny i trwały
+ idealna konsystencja 
+ paznokcie są mocniejsze, mniej łamliwe, gładsze, odżywione
+ łatwa aplikacja
+ wygodny pędzelek
+ szybko schnie
+ nie posiada przykrego zapachu
+ dostępność
+ atrakcyjna cena 

Minusy :
- brak



Zachęcam Was do obserwowania i komentowania mojego bloga :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Firma porządna to przypuszczam, że produkt też będzie dobry;) sama używam odżywki świetnej do paznokci z Sally Hansen i jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE