Lakiery do paznokci MiniMax Quick & Dry Long Lasting Eveline Cosmetics

22:23

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować super Lakiery do paznokci Mini Max firmy Eveline Cosmetics, które otrzymałam w ramach współpracy.


Lakiery zostały umieszczone w eleganckich, szklanych buteleczkach o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność jednego lakieru to 5 ml. Kolory, które otrzymałam to czerwień, brąz oraz biel. Konsystencja idealnie gładka nie jest za gęsta ani za rzadka - w sam raz. Każdy z tych trzech lakierów posiada wyjątkowy i precyzyjny pędzelek dzięki czemu możemy pozwolić sobie na łatwą i szybką aplikację. Lakiery szybko schną na paznokciach i pięknie się mienią - wystarczą 2 warstwy, aby idealnie i dogłębnie pokryć płytkę paznokcia. Lakier nie odpryskuje, nie pęka oraz nie ściera się. Ponadto firma oferuję nam szeroka gamę kolorystyczną także każdy z Was z pewnością znajdzie idealny kolor dla siebie. Cena jest atrakcyjna i na prawdę niska jak na tak dobry produkt, bo kosztuje ok. 5.00 zł. Lakiery można nabyć w pobliskiej Drogerii bądź w sklepie internetowym. 

Zalety :
+ estetyczny wygląd buteleczki
+ duża pojemność 
+ trwały i wydajny
+ idealna konsystencja
+ precyzyjny pędzelek
+ łatwa aplikacja 
+ szybko schnie 
+ nie odpryskuje ani nie ściera się 
+ szeroka gama kolorystyczna 
+ produkt testowany dermatologicznie
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność

Wady :
- brak 


Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. ładne kolorki ; szkoda, że zdjęć nie dałaś jak na paznokciach wyglądają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież są zdjęcia jak wyglądają na paznokciach :)

      Usuń
  2. super kolorki , muszę wypróbować go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te lakiery i powiem że uważam je za jedne z lepszych.I tak jak obiecują że 9 dni na paznokciach to jest to całkowita prawda. Gdyby nie to że działam dosyć dużo na klawiaturze i końcówki mi się starły to mam go na paznokciach już 11dni i wszystko było robione od zmywania po pranie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się ten biały jako baza pod lakier Lovely z zimowej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE