Lakier do paznokci French firmy Bell

21:41

Witajcie moi kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Lakier do paznokci French firmy Bell, który jakiś czas temu zakupiłam w Biedronce za nie całe 6.00 zł.


Lakier został umieszczony w eleganckiej, szklanej buteleczce o bardzo estetycznym i ciekawym wyglądzie. Pojemność produktu to 95 g. Konsystencja nie jest ani za gęsta ani za rzadka. Ten lakier idealnie nadaje się do francuskiego manicure, ale również sprawdzi się sam nadając naszym paznokciom elegancji oraz połysku. Wspaniale nadaje się również na co dzień dając delikatny i uroczy efekt. Jego trwałość bardzo mi zaimponowała gdyż potrafi utrzymać się na moich dłoniach przez 4-5 dni. Dzięki wygodnemu i szerokiemu pędzelkowi w łatwy i szybki sposób zaaplikujemy lakier na naszych paznokciach. Produkt na prawdę szybko schnie i już po paru minutach możemy wykonywać codzienne prace bez obawy, że lakier się zmaże czy np. podczas mycia naczyń odpryśnie. Myślę, że lakier jest godny polecenia bo ma wiele zalet i nawet cena jest zbyt wysoka. 

Plusy :
+ elegancka, szklana buteleczka
+ duża pojemność
+ produkt jest wydajny i trwały 
+ nadaje odpowiedni połysk 
+ idealnie gładka konsystencja 
+ wygodny pędzelek
+ szybka i łatwa aplikacja 
+ lakier szybko schnie
+ długo utrzymuje się na paznokciach 
+ nie odpryskuje
+ dostępność
+ atrakcyjna cena 

Minusy :
- brak 


Zachęcam do obserwowania oraz komentowania mojego bloga :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Subtelny i delikatny kolorek! Bardzo trwały, brzmi zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam i w 100% jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE