Tusz do kresek firmy Miyo

16:54

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować cudowny Tusz do kresek o kolorze czarnym firmy Miyo, który zakupiłam jakiś czas temu w zestawie za 24.90 zł.


Tusz został umieszczony w pięknej, plastikowej buteleczce o bardzo ciekawym i estetycznym wyglądzie. Pojemność produktu to 4 ml. Konsystencja idealnie gładka chodź sam tusz jest odrobinę za rzadki. Pędzelek maluje precyzyjne, cieniutkie i proste kreski wystarczy dosłownie jedno pociągnięcie aby uzyskać idealną czarną kreskę bez prześwitów. Produkt szybko schnie, nie ściera się i jest bardzo wydajny jak i trwały. Pomalowałam się nim o godzinie 11 rano, a gdy zmywałam makijaż o 1.00 w nocy kreska była nadal idealna. Eyeliner świetnie prezentuje się na oku tworząc odpowiedni zarys i kontur. Jego atrakcyjna cena ok. 6.00 zł zachęca do zakupu. Bardzo fajny kosmetyk w 4 wersjach kolorystycznych do wyboru : czerń, kobalt, złoty i srebrny.    

Plusy : 
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ kosmetyk wydajny i trwały 
+ precyzyjny pędzelek dzięki, któremu można uzyskać cieniutką kreskę 
+ eyeliner nie pozostawia prześwitów
+ szybko schnie 
+ nie ściera się 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność
+ testowany dermatologicznie

Minusy :
- rzadka konsystencja 


Zachęcam do obserwowania oraz komentowania mojego bloga :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. MIYO mnie bardzo zaskakuje-pozytywnie:) fajny ten tusz do kresek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygląda , mogłaś pokazać jak prezentuje się na oczkach ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią, ale nie mam profesjonalnego sprzętu żeby zrobić idealne zdjęcie ;/ wyjdzie zamazane i niewidoczne

      Usuń
  3. Rzadka konsystencja nie jest moją ulubioną. Ale może jest szansa, że z czasem się zagęści :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE