Superskoncentrowany krem - maska do rąk 5w1 firmy Eveline Cosmetics

21:13

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Superskoncentrowany Krem/Maskę do rąk 5w1 firmy Eveline Cosmetics, którą otrzymałam w ramach współpracy od Wymagająca.pl 


Produkt został umieszczony w małej, poręcznej, plastikowej tubce o bardzo estetycznym i ciekawym wyglądzie. Pojemność kremu to 30 ml ( jest to próbka ), a pełnowymiarowy produkt ma 100 ml i kosztuje ok. 5.00 zł. Idealnie gęsta konsystencja w barwie mlecznej o przepięknym, delikatnym i przyjemnym zapachu. Krem chwilowo nawilża i wygładza skórę, po kilku minutach skóra robi się sucha i woła o pomoc. Produkt szybko się wchłania, ale pozostawia lepką warstwę na dłoniach co dla mnie jest nieprzyjemne. Produkt niestety nie spełnił moich oczekiwań myślałam, że choć troszkę będą widoczne jakieś efekty, ale niestety działanie kosmetyku było zerowe - zdecydowanie nie polecam !

Plusy : 
+ małe i poręczne opakowanie 
+ estetyczny wygląd tubki
+ duża pojemność jeśli chodzi o pełnowymiarowy produkt 
+ idealnie gęsta konsystencja 
+ przyjemny zapach 
+ krem szybko się wchłania 
+ duża dostępność 
+ atrakcyjna cena 

Minusy : 
- nie nawilża oraz nie wygładza skóry 
- pozostawia lepką warstwę na dłoniach 
- zerowe działanie 
- kiepski skład


Produkt możecie zakupić w sklepie internetowym www.wymagajaca.pl 
Zachęcam do obserwowania i komentowania bloga :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Hmmm, a już miałam nadzieję na cud dla moich rąk. Ale - tak naprawdę trudno się tego spodziewać po produkcie za piątaka, no cóż. Ale że wysusza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie :( dłonie są suche jak pieprz

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda... :( lubię Eveline...ale w ostatnim czasie to drugi ich produkt, który słabo wypada :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, ja ostatnio używałam w pracy od koleżanki tego kremu i wydał mi się w porządku. Nawet pomyślałam, że zakupię. Lubię Eveline więc pewnie dam mu szansę, szczególnie że koszt niewielki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE