Profesjonalna paletka cieni Miss Rose

15:24

Witajcie moi kochani czytelnicy :) Pierwszy post w 2014 roku !! Jak się domyślacie zmieniłam troszkę tematykę bloga i tytuł na bardziej kosmetyczną oraz ulepszyłam jego wygląd. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować pewną profesjonalną paletkę cieni firmy Miss Rose, którą otrzymałam od siostry w prezencie. Siostra zakupiła ją w Centrum Chińskim w naszym miasteczku za 12.00 zł. 


Muszę przyznać, że używam jej od dłuższego czasu i jestem nią po prostu zachwycona. 
Cienie zostały umieszczone w pięknym, eleganckim, plastikowym pudełeczku o estetycznym wyglądzie. Paletka ma w sobie 38 cieni z drobinkami brokatu w najróżniejszych kolorach od jasnych, żywych, neonowych po ciemne oraz aplikator z 2 gąbeczkami. Każdy z nich pięknie się mieni i nadaje naszym oczom blasku i połysku. Najważniejsze przede wszystkim jest to, że cienie się nie osypują i nie łamią na oku tworząc idealny makijaż na różne wyjścia. Duży wybór kolorystyczny daje nam możliwość wymyślania i tworzenia efektownych i oryginalnych makijaży dziennych jak i wieczorowych. Jestem dumna i prze szczęśliwa, że ją mam ponieważ za taką cenę trudno jest znaleźć idealną paletkę o takiej jakości i wydajności a służyć mi będzie bardzo długo. 

Plusy : 
+ eleganckie, plastikowe opakowanie 
+ duża gama kolorystyczna 
+ cienie są trwałe i wydajne 
+ nie osypują się i nie łamią na oku
+ żywe, intensywne kolory ( mocno na pigmentowane )
+ w zestawie dołączony aplikator 
+ dostępność 
+ atrakcyjna cena 

Minusy :
- brak 


A tutaj możecie zobaczyć jak cienie prezentują się na mojej ręce :) Zachęcam Was do komentowania i obserwowania mojego bloga - buziaki kochani !

You Might Also Like

3 komentarze

  1. rowniez posiadam paletke tych cieni, ale w kolorach brazu. Kupiona uwaga! za 6 zl :D rowniez uwazam ze sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiona troche na paletke Diora - http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=89 . Pigmentacja swietna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE