Mleczko do ciała odżywczo - regenerujące SOS firmy Eveline Cosmetics

20:20

Witajcie moi mili czytelnicy :)
W dzisiejszym poście pragnę Wam zaprezentować cudowne Mleczko do ciała odżywczo-regenerujące SOS firmy Eveline Cosmetics, które otrzymałam w ramach współpracy od Wymagajaca.pl 


Produkt został umieszczony w plastikowej tubce o bardzo estetycznym i ciekawym wyglądzie o pojemności 30 ml ( pełnowymiarowy produkt ma 300 ml ). Mleczko o idealnie gładkiej, kremowej konsystencji w mlecznej barwie doskonale nawilża, wygładza i regeneruje skórę. Łatwo się rozsmarowuje, szybko się wchłania, jest wydajny i trwały oraz nie pozostawia filmu na skórze. Ma również bardzo przyjemny i przepiękny zapach. Nie podrażnia oraz nie uczula - przeznaczony dla każdego rodzaju skóry. Ten produkt możecie zakupić w pobliskiej Drogerii bądź na stronie www.wymagajaca.pl w cenie ok. 12.00 zł. 

Plusy : 
+ estetyczny wygląd tubki
+ duża pojemność ( pełnowymiarowy produkt )
+ idealnie gładka i kremowa konsystencja
+ mleczna barwa 
+ doskonale nawilża i wygładza skórę 
+ łatwo się rozsmarowuje 
+ szybko się wchłania 
+ mleczko jest wydajne i trwałe 
+ nie pozostawia filmu na skórze 
+ ma bardzo przyjemny zapach
+ nie podrażnia oraz nie uczula 
+ przeznaczony dla każdego rodzaju skóry 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność

Minusy :
- brak  


Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo lubię ich balsamy wyszczuplające. Cudownie wygładzają skórę. Ten balsamki to chyba jakaś nowość, bo nie wpadł mi w oko w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :) zapraszam do obserwowania mojego - pattxoxo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) Zapraszam do obserwowania mojego - pattxoxo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry balsam, mam go u siebie na półce :) Dla mnie największy plus to szybkie wchłanianie i dobre nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. posiadam taki produkt. niestety do końca nie spełnia moich oczekiwań. Co prawda szybko się wchłania ale nawilżenie bez szaleństw. Za plus uznaję to ze zawiera mocznik więc skóra po nim jest mięciutka :) fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE