Matujący Krem BB 8w1 firmy Eveline Cosmetics

13:55

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym wam zaprezentować Matujący krem BB 8w1 firmy Eveline Cosmetics, który otrzymałam w ramach współpracy od Wymagająca.pl. 


Krem został umieszczony w plastikowej tubce o bardzo estetycznym i ciekawym wyglądzie. Pojemność tubki to 40 ml. Konsystencja idealnie gładka w kolorze kawy z mlekiem - odcień podobny do fluidu. Kosmetyk jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mieszanej i tłustej. Krem bardzo łatwo rozprowadza się na skórze, świetnie matuje, wyrównuje koloryt cery, pokrywa zaczerwienienia i niedoskonałości. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy długotrwale i skutecznie matuje, gdyż po nałożeniu musiałam go od razu zmyć. U mnie produkt się nie spełnił. Producent na opakowaniu produktu zapewnia nas, że krem długotrwale nawilża co niestety jest kłamstwem.W moim przypadku było na odwrót - wysuszył mi skórę tak, że miałam na twarzy placki !! Skóra odchodziła mi płatami , w dodatku była zaczerwieniona i strasznie mnie piekła. Widać było, że mnie uczulił i podrażnił skórę twarzy. Pierwszy raz spotkałam się z takim produktem i jestem pewna, że nigdy go nie zakupie. To był mój pierwszy i chyba ostatni krem BB. Ten produkt możecie zakupić w każdej drogerii bądź sklepie internetowym ( link do sklepu zamieściłam poniżej ) w cenie ok. 15.00 zł, ale szczerze nie polecam !  

Plusy : 
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mieszanej i tłustej 
+ łatwo rozprowadza się na skórze 
+ świetnie matuje 
+ wyrównuje koloryt cery 
+ pokrywa zaczerwienienia i niedoskonałości 
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność

Minusy : 
- nie nawilża 
- wysusza skórę 
- podrażnia i uczula cerę 


Link : http://www.wymagajaca.pl/
Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga !

You Might Also Like

2 komentarze

  1. mam ten krem w wersji z hialuronem , przeciwzmarszczkowy. nawilża świetnie. nie zrażaj się tylko popróbuj innych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No może masz i rację kochana :) ale mam teraz taką twarz, że boję się dosłownie z domu wychodzić. Chwilowo używam tylko kremu, aby troszkę nawilżyć tą cerę, bo jest szorstka jak papier ścierny :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE