Kredka do oczu Smoky Eyes Black firmy MIYO

14:45

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować wspaniałą Kredkę do oczu Smoky Eyes w kolorze czarnym firmy Miyo, którą otrzymałam w ramach współpracy od Pierre Rene. 


Kredka ma bardzo estetyczny i ciekawy wygląd. Jej pojemność to 1,2 g. Kredka jest miękka i dosyć plastyczna dzięki czemu nadaje się zarówno do kresek jak i na linię wodną oka oraz do tworzenia efektu Smoky eyes. Produkt jest na prawdę bardzo trwały i wydajny dlatego jestem bardzo zadowolona z efektów jakie możemy otrzymać dzięki tej cudownej kredce. Cena tej kredki wynosi ok. 10.00 zł i jest warta swojej ceny także z czystym sumieniem polecam !! Zakupić możecie ją na stronie internetowej Producenta www.pierrerene.pl 

Plusy :
+ estetyczny wygląd 
+ duża pojemność
+ produkt trwały i wydajny
+ kredka jest miękka i plastyczna
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność 

Minusy :
- brak 


Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga ;)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Kurcze, gdybym nie miała zapasu kredek, to pewnie bym kupiła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie szukam dobrej kredki, zawsze miałam rimmela albo maybeline i nie jestem z nich do końca zadowolona, bo dobrze się nimi robi makijaż ale mi się bardzo szybko rozmazują :/ jak ta kredka kosztuje tylko 10 zł i jest naprawdę trwała, to szok ;) wypróbuję ;)
    zapraszam do nas
    http://naturalne-weganskie-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE