Korektor do brwi firmy Eveline Cosmetics

20:46

Moi mili :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Korektor do brwi firmy Eveline Cosmetics, który otrzymałam w ramach współpracy od Wymagająca.pl


Czarny tusz został umieszczony w eleganckim, plastikowym opakowaniu z ciekawym i estetycznym wyglądem. Pojemność tego produktu to 10 ml. Kosmetyk odpowiednio nabłyszcza i przyciemnia brwi. Specjalna wyprofilowana szczoteczka oraz żelowa konsystencja zapewnia nam komfortową, szybką i łatwą aplikację. Szybko zasycha i jest bardzo trwały. Tusz dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych czarnym i brązowym. Fajny dodatek dla każdej z Pań, która pragnie mieć optycznie wyregulowane brwi. Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie miałam styczności z takim kosmetykiem, szczerze mówiąc nie wiedziałam, że coś takiego istnieje, ale jestem mile zaskoczona efektem, który dał mi ten produkt. Korektor możecie zakupić w każdej pobliskiej Drogerii bądź sklepie internetowym www.wymagajaca.pl w cenie ok. 10.00 zł. 

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność 
+ wydajny i trwały 
+ odpowiednio nabłyszcza i przyciemnia brwi 
+ fajna wyprofilowana szczoteczka
+ szybka i łatwa aplikacja 
+ żelowa konsystencja 
+ szybko zasycha 
+ dostępny w dwóch kolorach
+ atrakcyjna cena 
+ dostępność

Minusy : 
- brak 


Zachęcam do obserwowania i komentowania :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. a może zdjęcia obrazujące działanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takich cudow to ja nie znam :P szczerze mowiac cale zycie brwi traktuje czarna kredka i nie jest zle

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią kochana, ale niestety nie mam profesjonalnego sprzętu aby zrobić dokładne zdjęcie brwi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też się na niego skusiłam z ciekawości i szczotkowanie brwi weszło mi już w nawyk :) Do tej pory po prostu układałam zwyklym kremem, ale korektor jest znacznie wygodniejszy i pozostawia efekt wygładzonych brwi na dużo dłużej. Warto sprawdzić, bo różnicę widać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super produkt ! godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE