BB Krem firmy Gosh Cosmetics

20:53

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować niezwykły Krem BB firmy Gosh Cosmetics o kolorze 02 Beige, który otrzymałam w ramach współpracy. 


Krem został umieszczony w plastikowej tubce o estetycznym i ciekawym wyglądzie. Jego pojemność to 30 ml a konsystencja idealnie gładka. Zapach troszkę chemiczny, ale jest przyjemny. Krem jest przeznaczony do każdego typu cery to podkład, baza oraz krem nawilżający w jednym. Po ostatnim incydencie z Kremem BB firmy Eveline Cosmetics byłam sceptycznie nastawiona do innych produktów tego typu, myślałam, że wystąpią u mnie podobne objawy jak poprzednio typu wysuszenie, skóra odchodząca z twarzy itp. ( z tym problemem walczyłam dobre 2 tygodnie ), ale się myliłam, krem odpowiednio nawilża, maskuje niedoskonałości oraz drobne zmarszczki. Kremik utrzymuje się na twarzy cały dzień, a z pudrem w kamieniu daje ładne, matowe wykończenie. Ponad to zawiera filtry ochronne, co jest wielką zaletą i niestety rzadkością wśród tego typu produktów drogeryjnych. Cena moim zdaniem jest zbyt za wysoka mimo tego iż produkt ma wiele zalet i jest bardzo trwały jak i wydajny cena powinna być troszkę niższa.

Plusy :
+ estetyczny wygląd opakowania 
+ duża pojemność
+ idealnie gładka konsystencja
+ produkt wydajny i trwały
+ 3w1 
+ odpowiednie nawilżenie 
+ do każdego typu cery 
+ przyjemny zapach 
+ maskuje niedoskonałości oraz delikatne zmarszczki 
+ zawiera filtry ochronne 
+ 4 odcienie do wyboru 
+ dostępność      

Minusy :
- zbyt wysoka cena 


Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Eveline to masakra! Teraz mam BB Graniera - nie jest idealny, ale daje radę :) Gosh za drogi jak dla mnie, więc niestety nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE