Aktywny Koncentrat Detox & Regeneracja firmy Dermika

14:59

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym wam zaprezentować Aktywny Koncentrat Detox & Regeneracja są to niezwykłe kosmetyki marki Dermika. Produkty te wygrałam w konkursie internetowym na Facebooku.


Koncentraty zostały umieszczone w eleganckich, szklanych buteleczkach, które posiadają pipetki do naciągnięcia odpowiedniej ilości płynu. Wygląd buteleczek jest bardzo ciekawy i estetyczny. Pojemność produktu to 15 ml ( jedna buteleczka ). Konsystencja żelowa, bezzapachowa o barwie pomarańczowej i różowej. Indywidualny aktywny kompleks komponowany jest według indywidualnych potrzeb skóry. Do wyboru jest 8 gotowych koncentratów, które miesza się wg odpowiednich proporcji ( maksimum 3 preparaty ). W moim przypadku mieszam 2 koncentraty, mianowicie Detox z Regeneracją i stosuję je na noc. Po zastosowaniu preparatu skóra staje się odpowiednio nawilżona, wygładzona i przyjemna w dotyku. Wystarczy parę kropel, aby skutecznie działał na skórze. Koncentrat nie uczula i nie podrażnia skóry. Jak dla mnie jest idealny i godny polecenia, tylko przeraża mnie jego cena. Zakupiłabym go gdyby nie kosztował 96.00 zł. Moim zdaniem to troszkę za duża kwota jak na taki kosmetyk w prawdzie jest wydajny i trwały ,ale decyzja zależy tylko i wyłącznie od Was kochani. Możecie je zakupić w sklepie internetowym, ponieważ te koncentraty przeznaczone są dla salonów kosmetycznych bądź SPA.

Plusy :
+ estetyczny wygląd buteleczki
+ duża pojemność
+ żelowa konsystencja 
+ produkt bezzapachowy 
+ duży wybór koncentratów
+ komponowanie według własnych potrzeb 
+ po zastosowaniu odpowiednio nawilża i wygładza cerę 
+ jest wydajny i trwały 
+ nie uczula i nie podrażnia 
+ dostępność 

Minusy :
- za wysoka cena 


Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga !

You Might Also Like

6 komentarze

  1. mam je również-i jak na razie jestem mega zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam , jeszcze nie wypróbowałam, ale nie wiedziałam nawet , ze taka cena!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ich mam, działają świetnie! Jestem z nich bardzo zadowolona! ;) :)
    Polecam wszystkim, kto jeszcze nie wypróbował!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem mega zadowolona, cała seria Compose jest wyjątkowo silnie działająca. Pieknie poprawiają jakość wygląd i fakturę skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam dokładnie taki sam zestaw i jestem po prostu zachwycona! Skora jest nie do poznania- wygląda przepeiknie zregenerowana - Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for sharing such a good thinking,
    article is fastidious, thats why i have read it
    completely

    Here is my site :: removals to france

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz <3

INSTAGRAM

OBSERWATORZY

FANPAGE